bratulka, аутистов в классах не будет 100% , вышел закон по которому они на индиве. А от "социопатов" никто не застрахован, как повезет. Тем более, что на осмотре у психоневролога (при прохождении комиссии в школу) около 10 вопросов типа какое время года, фио, адрес, какие у тебя игрушки дома и т.д. Т.е. он ориентирован на выявление конкретной психоневрологической патологии.
А, если родители сначала невменяемо пьяные валяются, а потом воспитывают - понятно, что хорошего ничего не будет. И будет этот ребенок ходить в школу и расширять лексикон одноклассников, и бить того, кто слабее, и не сможет школа ничего с этим поделать.
_______________________________ Счастье — это свойство характера. У одних в характере его все время ждать, у других непрерывно искать, у третьих — повсюду находить.
Какого ребенка можно считать социопатом? Того, у которого в медкарте диагноз какой-то указан? А таких, которые просто ведут себя агрессивно по отношению к окружающим, дерутся и обзываются, но при этом никакого диагноза не имеют, тоже можно таковыми считать? Но только неуправляемых детей (без диагноза) в каждой школе полно и никто их в интернаты не отправляет. И далеко не всегда они из плохих семей. Поэтому, если в классе будет один-два ребенка, которые отличаются от других - ничего страшного не произойдет. Главное, чтобы ИМ не было слишком тяжело. А родители пусть учат своих детей не тыкать пальцем в неполноценных, а по возможности помогать.
Скорее всего имелось ввиду , что для аутистов только первый класс, а дальше индивидуалки. Если ребенок тянет по результатам 1го класса программу , то во втором будет учиться со всем классом .
Скрытый текст. Нужно быть зарегистрированным и иметь 25 сообщений(я)(е).
_______________________________ Счастье — это свойство характера. У одних в характере его все время ждать, у других непрерывно искать, у третьих — повсюду находить.
выглядит как избавление от мешающих в бюджете интернатов.. с одной стороны, хорошо для общества отсутствие забора. но по ту сторону не просто больные детки. там же и то, что вы пишите.. из семей, где они не нужны..
знаю, что у нас в городе есть 5я школа (ул.тургенева) и там еще три года тому был класс, в котором учились "особые" детки... обычная школа, обычный класс..
_______________________________ Мова величезне значення має, так формується державність. А коли мовою нехтують, то потім приходять визволяти (с)
Galyna, уже 11 лет в 5-й школе такие классы. Они не обычные, а со специальной программой. Но особые дети со здоровыми на переменах вместе, а учатся - отдельно. В этом году будет так же. Особые дети учатся до 9 класса. Те, кто может и дальше продолжать обучение, в 10 и 11 переходят в классы к обычным детям.
Корекційно-розвиткові заняття для дітей з розумовою відсталістю, які мають розлади аутичного спектра
Мета – психосоціальний розвиток та корекція психофізичних порушень у дітей з розладами аутичного спектра.
Напрями корекційно-розвиткової роботи та завдання, реалізація яких в умовах мікрогрупи сприяє досягненню мети:
1. Розвиток психомоторики (гармонізувати психофізіологічний статус; збагачувати руховий репертуар; тренувати психомоторні функції та властивості (координованість, статична і динамічна рівновага, спритність, витривалість).
2. Сенсорний розвиток, сенсорна інтеграція (розвивати моторну імітацію, збагачувати чуттєвий досвід, формувати полісенсорне сприймання, коригувати сенсорну гіперчутливість, розвивати відчуття ритму, (структурування середовища і діяльності), розвивати дрібну моторику та зорово-моторну координацію).
3. Соціально-комунікативний розвиток (розвивати здатність виконувати соціальні норми та правила поведінки, підпорядковуватися інструкціям, формувати комунікативні вміння, у тому числі невербальні, стимулювати розвиток мовлення (активний та пасивний словниковий запас), формувати соціально-побутові навички).
Корекційно-розвиткові заняття для дітей із затримкою психічного розвитку, які мають розлади аутичного спектра
Мета: психосоціальний розвиток та корекція психофізичних порушень у дітей з розладами аутичного спектра.
Напрями корекційно-розвиткової роботи та завдання, реалізація яких в умовах мікрогрупи сприяє досягненню мети:
1. Розвиток психомоторики. Вдосконалювати психомоторні функції та властивості (координованість, статична і динамічна рівновага, спритність, влучність, витривалість).
2. Соціально-комунікативний розвиток (формувати здатність до наслідування ланцюга дій, формувати здатність до підтримки та ініціювання соціальної взаємодії, формувати комунікативні уміння та навички діалогу, стимулювати розвиток зв’язного мовлення, розвивати навички соціальної поведінки і компетентності, розвивати здатність брати участь у соціально-рольових іграх).
3. Емоційно-мотиваційний розвиток (розвивати довільність психічних функцій, розвивати та гармонізувати емоційну сферу, формувати емоційну саморегуляцію, розширювати інтереси (долання стереотипів), формувати пізнавальну та навчальну мотивацію).
Для створення оптимальних умов оволодіння навчальним матеріалом з учнями, які потребують фізичного та (або) розумового розвитку, проводяться індивідуальні та групові заняття з корекції вад розвитку.
Корекційно-розвиткові заняття проводять спеціалісти навчального закладу: вчитель-дефектолог, вчитель-логопед, вчитель фізкультури (інструктор з фізкультури), вчитель ритміки.
Про затвердження Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (початкова школа)
Додаток 1. Типовий навчальний план початкової школи для сліпих дітей з навчанням українською мовою;
Додаток 2. Типовий навчальний план початкової школи для дітей із зниженим зором з навчанням українською мовою;
Додаток 3. Типовий навчальний план початкової школи для дітей із зниженим зором з навчанням російською мовою;
Додаток 4. Типовий навчальний план початкової школи для глухих дітей з навчанням українською мовою;
Додаток 5. Типовий навчальний план початкової школи для дітей із зниженим слухом з навчанням українською мовою;
Додаток 6. Типовий навчальний план початкової школи для дітей із зниженим слухом з навчанням українською мовою;
Додаток 7. Типовий навчальний план початкової школи для дітей із зниженим слухом з навчанням російською мовою;
Додаток 8. Типовий навчальний план початкової школи для дітей з тяжкими порушеннями мовлення з навчанням українською мовою;
Додаток 9. Типовий навчальний план початкової школи для дітей з тяжкими порушеннями мовлення з навчанням російською мовою;
Додаток 10. Типовий навчальний план початкової школи для дітей із затримкою психічного розвитку з навчанням українською мовою;
Додаток 11. Типовий навчальний план початкової школи для дітей із затримкою психічного розвитку з навчанням російською мовою;
Додаток 12. Типовий навчальний план початкової школи для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату з навчанням українською мовою;
Додаток 13. Типовий навчальний план початкової школи для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату з навчанням російською мовою;
Додаток 14. Типовий навчальний план початкової школи для розумово відсталих дітей з навчанням українською мовою;
Додаток 15. Типовий навчальний план початкової школи для розумово відсталих дітей з навчанням російською мовою;
Додаток 16. Типовий навчальний план початкової школи для дітей із складними вадами розвитку (сліпих та розумовою відсталістю; із зниженим зором та розумовою відсталістю);
Додаток 17. Типовий навчальний план початкової школи для дітей із складними вадами розвитку (глухих та розумовою відсталістю; із зниженим слухом та розумовою відсталістю).
Каріша, может я не правильно поняла или она мне не так рассказала
_______________________________ Счастье — это свойство характера. У одних в характере его все время ждать, у других непрерывно искать, у третьих — повсюду находить.
Minutka, а может быть и такой вариант, т.к. сама перерыла интернет и в упор не вижу такого
_______________________________ Счастье — это свойство характера. У одних в характере его все время ждать, у других непрерывно искать, у третьих — повсюду находить.
Бабра,скорее всего директор пудрит мозг подруге вашей, ну не может быть такого закона. Дети с аутичным спектром на столько разные, что было бы слишком даже для нашей отсталой страны такое начудить...
Директор не може заставили дитину піти на індивідуальне навчання, а обдурити мати, щоб та сама написала заяву, може... Я б порадила просто нічого не писати. Якщо дійсно є такий закон (у чому я дуже сумніваюсь), хай на законних підставах переводять, а якщо закону немає... то "на нет, и суда нет"
_______________________________ Ничего... Выживем! В крайнем случае, из ума!
Не берусь утверждать, что это истина. услышала вчера, что 7ю школу готовят именно под такое образование. Тут во всю идут ремонты. Стадион обалдеть какой классный
_______________________________ Женщина должна быть, как Солнце…Ожидаемой…Согревающей… Обжигающей…Испепеляющей…И просто быть яркойи красивой…
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3