Запорожский женский форум
http://ladies.zp.ua./

Телефонный шутник
http://ladies.zp.ua./viewtopic.php?f=288&t=13127
Страница 1 из 1

Автор:  Татьяна1982 [ 31 май 2011 12:57 ]
Заголовок сообщения:  Телефонный шутник

Подскажите,есть ли какие то законные основания потребовать от Укртелекома свои входящие звонки. Какая последовательность действий.
Достал какой то идиот, звонит 1-2 раза в неделю ночью в 1-2-3 часа ночи,но успевает положить трубку до того момента,как у нас определиться номер. Естественно все просыпаются, ночные звонки пугают, мало ли кто звонит.

Автор:  Anna Lawyer [ 01 июн 2011 15:27 ]
Заголовок сообщения:  Re: Телефонный шутник

Татьяна1982,
к сожалению четкой обязанности у оператора дать вам такие сведения я в правилах не нашла. вот что есть
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 9 серпня 2005 р. N 720 


ПРАВИЛА
надання та отримання телекомунікаційних послуг

30. На вимогу споживача оператор, провайдер надає інформацію про:
найменування оператора, провайдера та його структурних підрозділів, їх державну реєстрацію, місцезнаходження, режим роботи;
номер та строк дії ліцензії, виданої оператору;
основні і додаткові (платні і безоплатні) телекомунікаційні послуги (їх перелік);
умови і порядок надання основних і додаткових телекомунікаційних послуг;
порядок зміни переліку телекомунікаційних послуг;
нормативні документи, що визначають вимоги до якості телекомунікаційних послуг;
тарифи на телекомунікаційні послуги і пільги з їх надання та оплати;
порядок та систему оплати телекомунікаційних послуг, форму розрахунків за їх надання;
порядок розгляду звернень споживачів;
перелік кінцевого обладнання з підтвердженням його відповідності вимогам нормативних документів у сфері телекомунікацій, яке дозволено застосовувати в телекомунікаційних мережах;
номери телефонів сервісних служб оператора, провайдера;
Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг.
Інформація в доступній формі доводиться до відома споживачів до укладення договорів через засоби масової інформації, довідково-інформаційні служби, сервісні служби, у місцях надання телекомунікаційних послуг та проведення розрахунків за них.

кроме того, есть у потребителя
31. Споживач під час замовлення та/або отримання телекомунікаційних послуг має право на:
безоплатне отримання від оператора, провайдера вичерпної інформації про зміст, якість, вартість та порядок надання телекомунікаційних послуг;
своєчасне і якісне отримання телекомунікаційних послуг;
отримання від оператора, провайдера відомостей про надані телекомунікаційні послуги у порядку, встановленому цими Правилами;
и еще 57. Виявлення номерів телефонів, з яких здійснюються зловмисні виклики, здійснюється за письмовою заявою абонента у порядку, визначеному законодавством.
думаю. вам лучше написать заявление в укртелеком, а потом с их любым ответом обратиться в ровд по месту вашего жительства.
есть статья в КОАП
Стаття 1483. Використання засобів зв'язку з метою, що суперечить інтересам держави, з метою порушення громадського порядку та посягання на честь і гідність громадян 

Використання засобів зв'язку з метою, що суперечить інтересам держави, порушує громадський порядок та посягає на честь і гідність громадян, -

тягне за собою накладення штрафу в розмірі від п'ятдесяти до ста п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Автор:  анюта18 [ 24 ноя 2011 12:32 ]
Заголовок сообщения:  Re: Телефонный шутник

у меня вопрос на эту же тематику...ситуация таже,звонят и молчат уже больше года,обращялись в укртелеком,разводят руками,у нас новый радио телефон с аоном ,определяет только номера которые начинаються как наш , на 32,обьяснил оператор это тем что старая линия,распечатку не дают,говорят пользуйтесь тем что есть B-( B-( обращались в райотдел местный...там тоже ситуация непонятная получилась,(кстати в райотдел обраьтиться посоветовали на укртелекоме),пришел домой участковый,мало того что этот козел разговаривал со мной как с подружкой о_О еще и начал всякие глупые и нецелесообразные советы давать , типо,отключите телефон,проведите другой,попробуйте не пользоваться месяц другой и все такое,даже заявление не принял,сказал что этим никто заниматься не будет и они ничего зделать не могут =-O вобщем телефон мы отключили,а потом включили месяца через три,...звонят по сей день...как быть?

Автор:  Anna Lawyer [ 13 дек 2011 13:25 ]
Заголовок сообщения:  Re: Телефонный шутник

анюта18,
в правовом поле этот вопрос как-то никому не удается решить. а давать житейские советы - так вы уже от участкового получили. кроме смены номера лучше ничего предложить не могу :dntknow: . поменять номер сейчас не проблема - заявление от вам и все. а можете заодно и оператора поменять.

Страница 1 из 1 Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/