Подскажите пожалуйста, действительна ли будет гарантия на мясорубку при отсутствии чека. Вчера только купили товар...Гарантию заполнили, документы на мясорубку есть, а вот чека не дали. Вчера мы не обратили на это внимания, а сегодня задумались, возьмет ли у нас сервисный центр ее в ремонт по гарантии в случае чего? Спасибо.
Последний раз редактировалось Fakruna 05 май 2010 15:20, всего редактировалось 1 раз.
Я просто в законе о защите прав потребителей прочитала, что на товар, на который установлен гарантийный срок для гарантийного ремонта необходим технический паспорт или другой документ, кот. его заменяет с отметкой о дате продажи....Вот и думаю, может и без чека можно?
Fakruna На гарантийный ремонт, в случае чего, товар должны взять и без чека. Но чек конечно обязаны были Вам выдать при покупке. В любом случае с ним спокойнее. Вот выдержки из нормативной базы:
Про захист прав споживачів N 1023-XII, 12.05.1991, Закон, Верховна Рада Української Радянської Соціалістичної Республіки
ст.8 Права споживача 11. Вимоги споживача розглядаються після пред'явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу. Під час продажу товару продавець зобов'язаний видати споживачеві розрахунковий документ встановленої форми, що засвідчує факт купівлі, з позначкою про дату продажу.
ВОт еще: Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів N 506, 11.04.2002, Постанова, Кабінет Міністрів України
Особливості продажу товарів, що підлягають гарантійному обслуговуванню 14. Не дозволяється приймати до реалізації товари без експлуатаційних документів, оформлених відповідно до цього Порядку. Продавець (виробник) зобов'язаний передати споживачеві товар, який за якістю відповідає вимогам нормативних документів, умовам договору, а також змісту інформації, що надається продавцем (виробником). Не дозволяється продаж засобів вимірювальної техніки по закінченні половини міжповіркового інтервалу. 15. Під час продажу товару, який підлягає гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, продавець зобов'язаний: у присутності споживача здійснити перевірку споживчих властивостей товару, наявності експлуатаційних документів, у тому числі гарантійного талона та відривних талонів на гарантійне обслуговування, комплектності товару, зазначеної в експлуатаційних документах; поінформувати споживача про правила користування товаром; заповнити відповідні розділи гарантійного і відривного талонів на гарантійне обслуговування; видати споживачеві розрахунковий документ (квитанцію, товарний, касовий чек чи інший документ, що засвідчує факт купівлі товару). Якщо товар потребує проведення робіт з введення в експлуатацію, продавець зобов'язаний надати споживачеві відповідну інформацію або забезпечити виконання таких робіт.
Виконання робіт з гарантійного обслуговування 18. На гарантійне обслуговування приймається товар за наявності експлуатаційних документів, пломб виробника або виконавця на товарі, якщо це передбачено експлуатаційним документом, відсутності пошкоджень товару, які могли викликати несправність, за умови дотримання вимог експлуатаційного документа щодо правил зберігання, введення в експлуатацію та використання товару за призначенням. У разі виходу товару з ладу з вини споживача (невиконання правил експлуатації), відсутності передбачених експлуатаційними документами пломб, гарантійного талона споживач втрачає право на гарантійне обслуговування.
_______________________________ С уважением, Анна
Жизнь не измеряется числом вздохов, которые мы сделали: она измеряется числом моментов, когда у нас перехватило дыхание
Вы можете начинать темы Вы можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0