Site Logo
 
Текущее время: 21 апр 2025 02:09

Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]





Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ Сообщений: 11 ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Права потребителя.
СообщениеДобавлено: 12 сен 2013 20:00 
Не в сети
Общительная Леди
Цитата
Аватара пользователя

Сообщений: 133
ЗЖФ-зависима: 12 лет 11 месяцев 10 дней
Откуда: 2-й Шевченковский
Имя: Аня
Семья: замужем
Детки: Ульяна

Очки репутации: 0
Повысить репутациюПонизить репутацию
03.07.13г в магазине г. Запорожья был приобретен планшет Impression ImPad 1412.В процессе эксплуатации был выявлен дефект данного устройства. 8.07.13.данный товар был возвращен в магазин для замены на товар соответствующего качества. Магазин отправил его на диагностику в Киев.21.08.13г после проведения диагностики и замены блока питания так указано в наряд-заказе он вернулся обратно в г.Запорожье, забрав его 23.08.13г. после эксплуатации дома снова проявился тот же дефект. В тот же день товар был возвращен в магазин с претензией на не устраненный дефект и просьбой о возврате денежных средств. Заявление о возврате денежных средств продавец не принял так как сказал по данному вопросу нет необходимости дополнительно писать заявление. Как поступать в данном случае и какое заявление необходимо предоставить в магазин при выполнении диагностики свыше 14 дней. Спасибо.

_______________________________
Изображение


Пожаловаться на это сообщение
Вернуться к началу
 Профиль Отправить личное сообщение  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Права потребителя.
СообщениеДобавлено: 12 сен 2013 22:48 
Не в сети
Юрист
Цитата
Аватара пользователя

Сообщений: 344
ЗЖФ-зависима: 12 лет 19 дней
Имя: Руслан

Очки репутации: 68
Повысить репутациюПонизить репутацию
якщо коротко - якщо ремонтують більше 14 днів - то товар має істотний недолік, а ви відповідно маєте право на а) повернення коштів, б)заміну на такий або аналогічний
Те саме - якщо "після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин"

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця) споживач, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

ЗУ Про захист прав споживачів
(нижченаведені дві статті досить конкретизовано і зрозуміло описують права, якими споживач користується при поверненні товару.)

Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості

1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

1) пропорційного зменшення ціни;

2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

2. Стосовно непродовольчих товарів, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, вимоги споживача, зазначені у частині першій цієї статті, задовольняються за згодою продавця.

Згідно з цією частиною задовольняються вимоги споживача щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився.

3. Вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті, пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача.

Споживач має право пред'явити одну з вимог, передбачених частиною першою цієї статті, а в разі її невиконання заявити іншу вимогу, передбачену частиною першою цієї статті.

Зазначені вимоги за місцезнаходженням споживача задовольняють також створені власником продавця торговельні підприємства та філії, що здійснюють продаж аналогічних придбаним споживачем товарів, або підприємства, на які ці функції покладено на підставі договору. Функції представників підприємств-виробників виконують їх представництва та філії, створені виробниками для цієї мети, або підприємства, які задовольняють зазначені вимоги на підставі договору з виробником.

4. Продавець і виробник під час продажу (реалізації) товару зобов'язані інформувати споживача про підприємства, що задовольняють вимоги, встановлені частинами першою і третьою цієї статті. За ненадання такої інформації встановлюється відповідальність згідно із статтями 15 і 23 цього Закону.

5. Продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги.

Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п'ять кілограмів продавцю, виробнику (підприємству, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) та їх повернення споживачеві здійснюються за рахунок продавця, виробника (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті).

6. За наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін.

У разі відсутності товару вимога споживача про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви. Якщо задовольнити вимогу споживача про заміну товару в установлений строк неможливо, споживач вправі на свій вибір пред'явити продавцю, виробнику (підприємству, що виконує їх функції) інші вимоги, передбачені пунктами 1, 3, 4, 5 частини першої цієї статті.

7. Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не провадиться.

Під час заміни товару з недоліками на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни провадиться виходячи з його вартості на час обміну, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості на час купівлі.

При розірванні договору розрахунки із споживачем у разі підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості товару на час купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

8. У разі придбання споживачем продовольчих товарів неналежної якості продавець зобов'язаний замінити їх на товари належної якості або повернути споживачеві сплачені ним гроші, якщо недоліки виявлено у межах строку придатності. При цьому розрахунки із споживачем провадяться в порядку, передбаченому абзацом третім частини сьомої цієї статті.

9. При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.

На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі. Для цього продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані створювати (мати) обмінний фонд товарів. Перелік таких товарів визначається Кабінетом Міністрів України.

За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.

При усуненні недоліків шляхом заміни комплектуючого виробу або складової частини товару, на які встановлено гарантійні строки, гарантійний строк на новий комплектуючий виріб і складову частину обчислюється починаючи від дня видачі споживачеві товару після ремонту.

10. Споживач має право пред'явити виробнику (продавцю) вимогу про безоплатне усунення недоліків товару після закінчення гарантійного строку. Ця вимога може бути пред'явлена протягом установленого строку служби, а якщо такий не встановлено - протягом десяти років, якщо в товарі було виявлено недоліки (істотні недоліки), допущені з вини виробника. Якщо цю вимогу не задоволено у строки, передбачені частиною дев'ятою цієї статті, споживач має право на свій вибір пред'явити виробникові (продавцеві) інші вимоги, відповідно до частини першої цієї статті.

11. Вимоги споживача розглядаються після пред'явлення споживачем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.

Під час продажу товару продавець зобов'язаний видати споживачеві розрахунковий документ встановленої форми, що засвідчує факт купівлі, з позначкою про дату продажу.

У разі втрати споживачем технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, їх відновлення здійснюється у порядку, визначеному законодавством.

12. Виробник зобов'язаний відшкодувати всі збитки продавця (підприємства, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті), який розглядає претензію споживача до придбаного товару.

Продавець (виробник) товарів зобов'язаний у місячний строк відшкодувати підприємству, що виконує його функції, збитки, яких воно зазнало у зв'язку із задоволенням вимог споживача, передбачених цією статтею.

13. Вимоги, встановлені частиною першою цієї статті щодо товарів, виготовлених за межами України, задовольняються за рахунок продавця (імпортера).

14. Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.


Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості
Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості

1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

{Абзац другий частини першої статті 9 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2741-VI від 02.12.2010}

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.

2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.


істотний недолік
12) істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

а) він взагалі не може бути усунутий;
б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором;


недолік
недолік - будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем);


Просити книгу скарг і робити до неї запис, паралельно письмово звернутися на адресу магазину (власника магазину) поштою з повідомленням і описом вкладення, паралельно подати скаргу до органів захисту прав споживачів. Заяву писати вільно - кому, від кого, чого хочу - послатися на ст.8 ЗУ Про захист прав споживачів.

Прошу!

-P.S.- - взагалі-то мені здається - ви випробовуєте мене - як на екзамені з цивільного права )) Сподіваюсь не з нудьги і великої кількості вільного часу, а принаймні за для розваги.

_______________________________
Відповіді на "спеціальні" питання повинні надавати Спеціалісти - терапефт не лікує, для цього є хірург, стоматолог, і т.п.!
Не пишіть в темі СПАСИБО и ОГРОМНОЕ спасибо, адже після цього її треба переглядати знову. Для цього є репутація. Дякую! ))


Пожаловаться на это сообщение
Вернуться к началу
 Профиль Отправить личное сообщение  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Права потребителя.
СообщениеДобавлено: 13 сен 2013 10:56 
Не в сети
Общительная Леди
Цитата
Аватара пользователя

Сообщений: 133
ЗЖФ-зависима: 12 лет 11 месяцев 10 дней
Откуда: 2-й Шевченковский
Имя: Аня
Семья: замужем
Детки: Ульяна

Очки репутации: 0
Повысить репутациюПонизить репутацию
Нет я не устраиваю вам Экзамен, просто я была в центре по защите прав потребителей, но и там мне не могут сказать алгоритм правильных действий по возврату товара. 09.09.13г мною в магазин было написано заявление на возврат денежных средств. Менеджер принял заявление с такой ухмылкой как будто вы пишите но вам не чего не вернут. Еще в Центре по защите прав потребителя сказали, что необходимо провести Экспертизу за счет продавца, но ведь продавец в сам решает в какой центр ему выгодней отправить товар чтоб результат был в его пользу. Закон вроде бы закон, но его повернуть можно как в сторону продавца так и покупателя. И я интересуюсь ка правильно пройти весь этот алгоритм, чтоб получить денежные средства назад. Согласно договора я приобретала новое устройство, но так как его вроде бы ремонтировали оно ведь стало не новым. Как тогда быть в таком случае. Спасибо за помощь.

_______________________________
Изображение


Пожаловаться на это сообщение
Вернуться к началу
 Профиль Отправить личное сообщение  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Права потребителя.
СообщениеДобавлено: 16 сен 2013 10:47 
Не в сети
Общительная Леди
Цитата
Аватара пользователя

Сообщений: 133
ЗЖФ-зависима: 12 лет 11 месяцев 10 дней
Откуда: 2-й Шевченковский
Имя: Аня
Семья: замужем
Детки: Ульяна

Очки репутации: 0
Повысить репутациюПонизить репутацию
Добрый день! Является ли данная квитанция основанием продления диагностики свыше 14 дней.

Спасибо за ответ.

_______________________________
Изображение


Последний раз редактировалось ЛАТУНЬ 05 фев 2015 21:22, всего редактировалось 1 раз.

Пожаловаться на это сообщение
Вернуться к началу
 Профиль Отправить личное сообщение  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Права потребителя.
СообщениеДобавлено: 16 сен 2013 15:00 
Не в сети
Юрист
Цитата
Аватара пользователя

Сообщений: 344
ЗЖФ-зависима: 12 лет 19 дней
Имя: Руслан

Очки репутации: 68
Повысить репутациюПонизить репутацию
Добридень!
9. При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.
У Вашому випадку продавець буде стверджувати, що ви погодилися на ремонт (усунення недоліків) протягом дев’яносто днів, як це зазначено в квитанції в правому верхньому куті, нажаль.
В заяві треба писати. що недолік товару є істотний оскільки він вже повторювався і проявився знову після його усунення, потрібно прикласти копії попереднього талону про ремонт, і наполягати , що ви не наполягаєте на повторному усуненні недоліку, ви не згодні з ПОВТОРНИМ ремонтом, а вимагаєте на підставі ст.8. ЗУ про захист прав споживачів розірвати договір купівлі і повернути гроші. Доказати що ви подали заяву менеджеру проблематично якщо у вас не залишилось підписаної ним копії, тому має сенс направити таку заяву поштою. Щодо експертизи - наполягати на відсутності підстав для її проведення.
Також нагадайте про ст.23 ЗУ про захист прав споживачів
Код:
1) відмову споживачу в реалізації його прав, установлених частиною першою статті 8, частиною першою статті 9 і частиною третьою статті 10 цього Закону, - у десятикратному розмірі вартості продукції виходячи з цін, що діяли на час придбання цієї продукції, але не менше п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

Вам потрібно просто показати продавцю, що ви готові йти до кінця (до суду) і з Вами краще не зв’язуватися, в більшості це спрацьовує.
І-ЩЕ ))
Почтовый адрес Украина 49005, г. Днепропетровск, ул. Писаржевского, 1-А, оф. 216 "FotoMag.com.ua" - це поштова адреса з сайту, паралельно я б гнівно написав туди, повинні вони ж за свою репутацію турбуватися.
Удачи!!!

Наздоров’я ))

_______________________________
Відповіді на "спеціальні" питання повинні надавати Спеціалісти - терапефт не лікує, для цього є хірург, стоматолог, і т.п.!
Не пишіть в темі СПАСИБО и ОГРОМНОЕ спасибо, адже після цього її треба переглядати знову. Для цього є репутація. Дякую! ))


Последний раз редактировалось babakruslan 26 сен 2013 18:46, всего редактировалось 1 раз.

Пожаловаться на это сообщение
Вернуться к началу
 Профиль Отправить личное сообщение  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Права потребителя.
СообщениеДобавлено: 16 сен 2013 16:52 
Не в сети
Общительная Леди
Цитата
Аватара пользователя

Сообщений: 133
ЗЖФ-зависима: 12 лет 11 месяцев 10 дней
Откуда: 2-й Шевченковский
Имя: Аня
Семья: замужем
Детки: Ульяна

Очки репутации: 0
Повысить репутациюПонизить репутацию
Спасибо. Очень помогли.

_______________________________
Изображение


Пожаловаться на это сообщение
Вернуться к началу
 Профиль Отправить личное сообщение  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Права потребителя.
СообщениеДобавлено: 23 янв 2014 16:53 
Не в сети
Начинающая Леди
Цитата
Аватара пользователя

Сообщений: 82
ЗЖФ-зависима: 12 лет 8 месяцев 14 дней
Имя: Наталья

Очки репутации: 0
Повысить репутациюПонизить репутацию
Очень полезная статья. Хотелось что бы как можно больше людей ее прочли. Поздновато я ее увидела. Купила 20.01 духовой шкаф на внешние дефекты ее проверила, а вот работает ли не было возможности, так как вилки в ней нет. На следующий день муж подключил оказалось не работает таймер. Позвонила в магазин сказали обращайтесь в сервис центр. С сервис центра приехал мастер подтвердил что не работает. Оказалось мне в магазине не поставили печать. .Дальше внимание!!!!"барабанная дробь" говорит мне мастер давайте мне 80 грн за вызов.Меня это привело в шок!!!))))Продали мне не исправную технику еще и деньги вымогают.Поехали в магазин сказали ремонту подлежит ремонтируйте с магазина уехала а дальше не их проблемы.Еще при этом добавив что в законе много дыр.....На следующий день поехала в центр прав потребителей(зная что уже ничего не добьюсь) просто поинтересоваться как себя обезопасить в следующий раз.Вообщем сказали мне что в следующий раз надо ехать в магазин и писать заявление на имя директора что бы магазин занимался ремонтом. И если в срок 14 дн. ремонт не сделан возврат денег или обмен. Так ли это? Извините за "словесный понос" просто накипело. :cray:


Пожаловаться на это сообщение
Вернуться к началу
 Профиль Отправить личное сообщение  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Права потребителя.
СообщениеДобавлено: 23 янв 2014 17:11 
Не в сети
Леди Совершенство
Цитата
Аватара пользователя

Сообщений: 5137
ЗЖФ-зависима: 15 лет 8 месяцев 8 дней
Откуда: Шевчик
Семья: замужем
Медали: 3
Я люблю ЗЖФ (1) К 10-летию форума (1) Я люблю Україну (1)

Очки репутации: 162
Повысить репутациюПонизить репутацию
Ну если про накипело то и подскажите ответ на мой вопрос
09.09.13 г. купили ноутбук. Где-то в сентябре туда попала вода, отнесли в сервис заменили все, через месяц поломался вентилятор опять сервис опять замена, но после этого ремонта не работал файфай и тачпад, отнесли опять в сервис,ремонтировали где-то месяц, забрали, буквально через день слетела видеокарта, отнесли по новой в сервис, через день возвращают его говорят поменяли процессор, включаем, а видеокарта как не работала так и не работает, разговаривали с их менеджером он говорит что только отдавать опять в ремонт никто менять не будет и деньги не вернут потому как производитель ремонтирует. Ну вот очередной раз отремонтировали как дальше пойдет неизвестно. Вопрос: если что-то сломается опять могу ли я потребовать возврата денег после стольких ремонтов, куда писать заявление? потому как на гарячей линии магазина мне сказали что можно, но при условии что поломка по одной и той же причине более 3-х , а актов выполненных работ с указанием причины мне конечно же никто не дает. И вообще реально ли это?

_______________________________
Изображение


Пожаловаться на это сообщение
Вернуться к началу
 Профиль Отправить личное сообщение  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Права потребителя.
СообщениеДобавлено: 25 янв 2014 00:00 
Не в сети
Юрист
Цитата
Аватара пользователя

Сообщений: 344
ЗЖФ-зависима: 12 лет 19 дней
Имя: Руслан

Очки репутации: 68
Повысить репутациюПонизить репутацию
viewtopic.php?p=2409696#p2409696

_______________________________
Відповіді на "спеціальні" питання повинні надавати Спеціалісти - терапефт не лікує, для цього є хірург, стоматолог, і т.п.!
Не пишіть в темі СПАСИБО и ОГРОМНОЕ спасибо, адже після цього її треба переглядати знову. Для цього є репутація. Дякую! ))


Пожаловаться на это сообщение
Вернуться к началу
 Профиль Отправить личное сообщение  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Права потребителя.
СообщениеДобавлено: 30 окт 2014 21:41 
Не в сети
Леди Совершенство
Цитата
Аватара пользователя

Сообщений: 2177
ЗЖФ-зависима: 11 лет 3 месяца 26 дней
Имя: Елена
Медали: 1
Я люблю ЗЖФ (1)

Очки репутации: 119
Повысить репутациюПонизить репутацию
Доброе время суток, 30.09.14 в одном из столичных интернет магазине был преобретен принтер с катриджем, предварительно оговаривался с менеджером чтобы он печатал на а4, на сайте также предоставлялась информация что он печатает на а4 имеется скрин шот, принтер был забран 01.10, после чего мною было замечено что принтер печатает на формате а5, набрал менеджеру магазина который начал меня убеждать в обратном мол нет вставте катридж и засуньте бумагу, но нет чуда не произошло, в тотже день 01.10 товар был отправлен продавцу, который в свою очередь принял в сервисный центр его лиш 10.10, через пару дней перезвонили и заявили что не могут вернуть деньги тк у принтера был первый пуск, по последней информации принтер снова едит в запорожье. Подскажите пож как вернуть свои деньги и какие действия предпринемать, тк товар не соотверствовал заявленым требованиям продавца и предоставленой информации на сайте, спс за ответ

_______________________________
Изображение


Пожаловаться на это сообщение
Вернуться к началу
 Профиль Отправить личное сообщение  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Права потребителя.
СообщениеДобавлено: 10 ноя 2014 00:12 
Не в сети
Юрист
Цитата
Аватара пользователя

Сообщений: 344
ЗЖФ-зависима: 12 лет 19 дней
Имя: Руслан

Очки репутации: 68
Повысить репутациюПонизить репутацию
KL88-25 писал(а):
Тема вообще активна???
-- 09 ноя 2014 21:48 --
Или меня просто игнорят

Взагалі то ви або з акаунту жінки своєї пишете, мами, або ... ви не та Олена, за яку себе видаєте ))
Яка марка принтеру - доречі??
Я таких не зустрічав
Друкують або А3, А4, або фото 10*15
Вам або не пощастило, або почитайте інструкцію.
про інструкцію не знаю, а якщо не пощастило - то здавайте як поломку і нехай ремонтують - що б він друкував на А4.
Якщо в інструкції написано, що не більше А5 - пишіть заяву продавцю з вимогою замінити на інший - оскільки Вас обманули, ошукали і продали не той товар, який Вам потрібен. Далі звертаєтеся в органи захисту прав споживачів, далі до суду.
Копії документів які ви подаєте залишаєте у себе.

_______________________________
Відповіді на "спеціальні" питання повинні надавати Спеціалісти - терапефт не лікує, для цього є хірург, стоматолог, і т.п.!
Не пишіть в темі СПАСИБО и ОГРОМНОЕ спасибо, адже після цього її треба переглядати знову. Для цього є репутація. Дякую! ))


Пожаловаться на это сообщение
Вернуться к началу
 Профиль Отправить личное сообщение  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Форум закрыт Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ Сообщений: 11 ] 

 
 


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0



-
Администрация форума не несет ответственности за содержание сообщений пользователей. За содержание рекламных материалов ответственность несут рекламодатели. При использовании любых материалов активная ссылка на ladies.zp.ua обязательна.
ЗЖФ в социальных сетях: