Добрый день! Вопрос такой - уменьшили напряжение на электросчетчике якобы за неуплату. У нас долгов нет. Энергонадзор говорит, что платежа не видит, тем не менее отметку об оплате сделали и говорят, что в пятницу попробуют включить. Оплачивали за электроэнергию через банк, в банке говорят, что деньги перечислили. Собственно, вопросы
1. Куда жаловаться на тему того, что не было предупреждения об отключении? 2. Какой должен быть срок восстановления подключения? В интернете нашла, что три дня, почему тогда нам обещают включить аж через пять дней? 3. С кем решать вопрос о пропавших деньгах?
Добрый день! Вопрос такой - уменьшили напряжение на электросчетчике якобы за неуплату. У нас долгов нет. Энергонадзор говорит, что платежа не видит, тем не менее отметку об оплате сделали и говорят, что в пятницу попробуют включить. Оплачивали за электроэнергию через банк, в банке говорят, что деньги перечислили. Собственно, вопросы
1. Куда жаловаться на тему того, что не было предупреждения об отключении? 2. Какой должен быть срок восстановления подключения? В интернете нашла, что три дня, почему тогда нам обещают включить аж через пять дней? 3. С кем решать вопрос о пропавших деньгах?
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ П О С Т А Н О В А від 26 липня 1999 р. N 1357 Про затвердження Правил користування електричною енергією для населення
34. Користування електричною енергією може бути тимчасово припинено у разі:
проведення планових ремонтів електроустановок і електричних мереж;
виникнення режимів, безпосередньо не пов'язаних з аварією, за яких провадиться обмеження відпуску електричної енергії та потужності.
Про тимчасове припинення постачання електричної енергії енергопостачальник повідомляє через засоби масової інформації не пізніше ніж за 10 днів.
Під час виникнення аварійних режимів енергопостачальник протягом 5 днів після виникнення аварії повинен повідомити споживачів про причини тимчасового припинення постачання електричної енергії.
35. Енергопостачальник має право відключити споживача у разі:
самовільного підключення до електричної мережі;
розкрадання електричної енергії, навмисного пошкодження приладу обліку та зриву пломби;
порушення термінів сплати за спожиту електричну енергію у порядку, визначеному пунктом 27 цих Правил, або порушення умов договору про реструктуризацію заборгованості; ( Абзац четвертий пункту 35 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 4 ( 4-2006-п ) від 11.01.2006 )
неоплати за встановлення нового приладу обліку відповідно до пункту 17 або інших платежів згідно з цими Правилами;
невиконання припису Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної енергії;
зниження показників якості електричної енергії з вини споживача.
36. Відновлення електропостачання споживача здійснюється протягом 3 днів у містах та 7 днів у сільській місцевості після усунення порушень і оплати споживачем заборгованості, витрат на повторне підключення та збитків, завданих енергопостачальнику.
У разі розгляду спірних питань у судовому порядку термін відключення не повинен перевищувати 1 місяця за умови відсутності у споживача заборгованості за спожиту електричну енергію.
27. У разі несплати за спожиту електричну енергію протягом 10 днів після терміну, зазначеного у договорі чи платіжному документі, та неотримання енергопостачальником повідомлення про оплату на 20 день споживачу надсилається попередження про відключення електричної енергії.
У разі несплати за спожиту електричну енергію на 30 день після отримання споживачем попередження енергопостачальник має право відключити споживача від електричної мережі.
Забороняється відключення споживачів перед вихідними та святковими днями.
ТРОХИ НИЖЧЕ Є РОЗДІЛИ
Відповідальність енергопостачальника Відповідальність споживача електричної енергії Оформлення претензій
В принципі у Правилах досить детально все описано. Відшкодування від них у подвійному обсязі можливо отримати лише через суд. Телефон то лише слова - пишіть, актуйте, підписуйте свідків, пишіть скаргу і приносьте особисто, на копії цієї скарги нехай ставлять свій підпис, дату, або вхідний номер і дату. А щодо грошей у банку - напишіть письмовий запит щодо банку - а відповідь до обленерго. Буває всяке- можливо рахунком помилилися , або оператор свій написав.
_______________________________ Відповіді на "спеціальні" питання повинні надавати Спеціалісти - терапефт не лікує, для цього є хірург, стоматолог, і т.п.! Не пишіть в темі СПАСИБО и ОГРОМНОЕ спасибо, адже після цього її треба переглядати знову. Для цього є репутація. Дякую! ))
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0