Девочки, всем привет в новой темке) Мы начали сборы в 1 класс) Мне важно, чтобы ребенку там было максимально комфортно, чтобы клеточки в тетрадях были четкие, бумага плотная, ручка не размазывалась и не проскальзывала по листу. В общем, прошу всех-всех "бывалых" отписываться тут, буду очень благодарна
И давайте вместе составим список необходимых канцелярских принадлежностей для первоклашек.
Tu-sia, я розумію. У нас своя історія, якщо однаково чи терти ластіком і насвинячити в зошиті, то хай краще ручка така буде. Зараз поки звикнуть писати після літа знову, мороки багато буде)
_______________________________ «Нації вмирають не від інфаркту — спочатку їм відбирає мову» Ліна Костенко
Tu-sia, ну ось твоя дитина вважає, що не можна помилятись, а якщо вже помилився та сам виправив, все одно за це треба відповідати зниженням оцінки. я так не вважаю та не хочу, щоб так вважала моя дитина. усі помиляються, я бачу позитив саме в тому, що дитина сама помітила та виправила. за кінцевим результатом це нічим не відрізняється від тих, хто з самого початку написав правильно. нехай не боїться щось робити та помилятися, потім виправлятися. я хочу, щоб така позиція у неї була і в дорослому житті. не хочу, щоб у дитини був синдром відмінника, коли треба зробити або з першого разу без помилок або взагалі нічого не робити
Кактуся, з чого ти взяла? Моя дитина вважає, що вчаться на своїх помилках І ми щодня повторюємо дітям, що помилятися - нормально, і не помиляється тільки той, хто нічого не робить.
Tu-sia, чому тоді нечесно, що сусідка користується такою ручкою? тобто він вважає, що їй за виправлення все ж таки треба знижувати оцінку?
це не він від природи вважає, це висновки, які зроблені з системи оцінювання, яку їм розжували й наслідки якої він бачить щодня в зошиті. В чому він не правий? Умови мають бути рівними для всіх або всі пишуть такими ручками, або олівцями, або звичайними. Проблема в тому, що батьки тільки на словах на форумах розповідають, що їм не важливо, які оцінки в дитини)))
Tu-sia, так, саме нав'язана дітям система оцінювання, за якою виходить що помилятися та самому виправитися все одно погано, тому за це знижують оцінки. це подвійні стандарти, з одного боку ми розповідаємо, що нічого страшного в помилках нема, на помилках вчаться, з другого вчитель за самостійно виправлену помилку знижує оцінку. то що ж дитина по факту думає про помилки та виправлення? ось саме з цією системою я борюсь та буду боротися далі. взагалі-то правила дійсно єдині для всіх. і там прописано, що за самостійні виправлення оцінка дитині не знижується. а ось про види ручок, наскільки я знаю, нічого нема
Так, дійсно, подвійні стандарти. З одного боку, ми заохочуємо дитину підчищати помилки, щоб це не відбивалися на гарних оцінках і все було гаразд з психікою і самооцінкою. З іншого боку, ми шаленіємо від люті й засуджуємо, коли наслідки, наприклад, лікарської, чи будівельної, чи будь-якої іншої серйозної помилки дорослі також підчищують, міняючи дані в документації
Tu-sia, "підчищати" це здати роботу вчителю та потім викрасти зошита та крадькома виправляти помилки. якщо побачити помилку у той час, який відведений для самостійної роботи учня, це не помилка взагалі. мені здається, що ти взагалі не розумієш про що йде мова. ти вважаєш, що все це заради оцінок, насправді це заради здорового відношення дитини до того, щоб робити якусь справу та не боятися робити помилки.
Ну то, якщо замість апендицита відрізав, наприклад, шматок здорової кишки, але вчасно зрозумів, що не те зробив, і все виправив до того, як зашив пацієнта - то молодець, можна зробити вигляд, що помилки не було. Наступного разу можна повторити, не страшно))) Я все розумію, я не розумію, звідки в дитини може в принципі взятися нездорове відношення?
дэвочки ...я что-то заблудилась в рассуждениях У меня есть такие ручки для документов - проблема одна в них гель засыхает и если купили - надо писать. В школе маразма хватает и с оценками и с исправлениями .. Такое чувство что никто описок не делал и не исправлял. Тем более эту ручку можно вытереть только сразу , как только чернила высохли - все обычная паста. В чем нечестность этих ручек - я не поняла . Это как у кого-то есть возможность доп занятий или репетитора , а у других нет. И давайте теперь рассуждать что это не честно и знания должны оцениваться полученные в школе.
Tu-sia, по перше, діти зараз тільки вчаться, для них у процесі навчання нормально робити помилки. по друге, не все категорично. вже зараз моя дитина знає, що є ситуації, які виправити не можна у принципі. якщо він обере професію лікаря, він буде вже дорослою людиною, яка розуміє, які наслідки можуть мати його вчинки. і де помилка допустима, а де може привести до невиправних наслідків. не знаю, що ще я можу тобі пояснити з цього питання. для мене очевидні речі, з яких складається синдром відмінника, і чому дуже часто відмінники у школі у дорослому житті не можуть знайти себе. а ті, хто отримував трійки, успішні та займаються улюбленою справою.
Говорили-говорили і договорилися) Помилка, яка допущена і побачена вчасно буде все рівно виправлена. Для мене така ручка просто можливість дати дитині виправити все чистіше, бо чи буде дірка, чи буде креслено-перекреслено, чи буде просто відразу затерте і написане правильно. Як на мене і вчителю чистіше буде, і дірок не бачитиме в зошиті. Блін, це початкова школа, хай ми вже не перший, хай підемо в другий, та сполучення слів забулось за літо і ми любимо не туди риску повести. Це не апендицит, не рука чи нога. Це не неправильно вирішений приклад на самостійній чи контрольній, це просто можливіть не виправити те, що випадково не туди полізло. І да, по гарячих слідах, бо потім не не зможе. Не бачу чому це не чесно по відношенню до інших. Я ще й ручку не купила, а вже маю соромитись І ще, якби не новомодне правило писати в першому класі олівцем, то моя дитина взагалі не мала б такої потреби. Він писав гарно, а олівець, яким заставили писати в першому класі дав якраз можливість не думати куди веде лінію, бо можна витерти. І вчителем дозволялось виправляти і виирати. Ми ж не 11 років будемо такою ручкою писати, хотіла блін на перший місяць-два)
_______________________________ «Нації вмирають не від інфаркту — спочатку їм відбирає мову» Ліна Костенко
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1