Мадим, вот вот, о чем я и говорила. А тут первый класс и по 6 уроков. Как то читала нормы, так максимальное количество в 1 кл. не должно превышать 4 уроков.
Девушки, расскажите, пожалуйста, что такое дошкольный модуль. Заканчиваем сад, а в школу еще рано. И все-таки хочется подробностей, что за неприемлемое поведение старшеклассников в этой школе?
Доброї усім години доби! Скажу відразу, я не є випускником даної школи, а знаю про неї лише зі слів своєї дружини. Ми обидва закінчили школу десь 10 років тому, навіть трохи більше. Здавалося б, багото часу пройшло і все можна забути та пробачити, але потрапивши на цей сайт і прочитавши стільки хвалебних речей про цей заклад, не втримався та вирішив написати, не стільки для того, щоб комусь, щось довести, а просто проінформувати суспільність, про деякі "незручності", з якими може зіткнутися непідготовлена людина. Отже, моя дружина провчилася десять років у цій школі та бачила всяке. Але загальна проблема така, що без певних за'язків у цій школі дуже важко отримати бажане положення. Точніше, якщо охарактеризувати усю систему оцінки учнів, прямо кажучи, спочатку взагалі невідомо як це все відбувається, але потім уже дорослим розумом проаналізувавши усі події, стає зрозуміло, що об'єктивності в оцінці учнів не було, були лише хабарі та панібратство. Для "кола обраних" було створено елітний клас, звідки усіх неугідних, або видаляли примусово, або створювали такі умови, що учні не витримували самі, а ті, хто всеж-таки залишались витримували таке, що не побажаешь нікому. Як було попасти у це "коло обраних" досі невідомо.Бо люди, які там з'являлись, на перший погляд не відрізнались нічим, скоріш навпаки не відрізнялись нічим, проте інші, які можливо і не були геніями, проте стояли духовно вище них, портепали від тої несправедливості, що панувала тоді. Але врешті-решт все підходить до свого кінця, навчання було закінчено. Хтось закінчив його з тим результатом, який бажав, а хтось, з тим, який "прописали". Я сподіваюсь, що дух закладу "змінився"(хоча б тому що змінилося керівництво школи) , але все ж таки вважаю своїм боргом "попередити", так як історія має властивість повторюватись.
Прочитав останній відгук та скажемо так, здивувася. По-перше, мене дивує, що хтось через стільки років виколупує "скелети з шафи" та розповідає те, про що чомусь стіки років замовчувалось. А взагалі, не прочитав тут нічого такого, що мене б шокувало. Я сам також не є випусником даної школи, але за іронією долі моя дружина також її закінчила. Так як я не з цього закладу мені є з чим порівнювати і можу скзати відразу, все те, про що тут написано, присутньо у будь-якій школі. Ті проблеми, які тут описані відносяться скоріш не до якогось конкретного закладу, а до усієї системи освіти взагалі, а якщо казати про хабарі, то це "болюче питання" відноситься не тільки до освіти, а до усієї країни. Про це тільки цілковиті ледарі не балакають. Стосовно моєї дружини, то вона також не задоволена цим закладом, до того ж яким саме часом (молодшими, середніми або старшими класами) сказати навіть важко, бо у кожному періоді були свої, як ви кажете "незручності". Але я зазначую, що я хоч і є випускником іншого закладу, але про свою "альма матер" можу сказати теж саме. Там теж було своє "коло обраних", свої люди, свої хабарі. Наприклад, мій однокласних за пару тижнів став відмінником лише за те, що його батько підсуєтився та виложив кругленьку суму керівнику класу та школи, а для того, щоб успішно скласти контрольну усим класом було достатньо скинулися грошиками.. ну наприклад на фарбу для коридора. Хоча якщо прорахувати скільки ми скидалися, складається враження, що в нас у школі не коридор був, а лабіринт мінотавра)))) стільки фарби потрібно, щоб його окрасити))) Взагалі, якщо казати про систему хабарів, то здається, що заклади відрізніються лише їх розмірами. Чим елітніший заклад - тим вища ціна. Ураховуючи, що заклад, про який Ви пишите лише сердня школа, то думаю для успішного "подалання перешкод" іноді достатньо пари дестків долларів, проте, як у більш престижних закладах мова йдеться вже про сотні.. Стосовно ж моральної сторони питання, то "улюбленці вчителів" були і будуть в усіх закладах, і мій не виключення. І таке ставлення позначається на усьому: і на оцінках, і на ставленні вчителів та однокласників. Так що, як бачите, "страшні таємниці" які ви тут повідали не такі вже і страшні, і навіть не таємниці))) Тому, як я вже казав на початку, нема зачим тепер через декілька років "виливати весь бруд", який стіки років у вас накопичувався, просто забудьте змиріться та живіть далі.
Боже мій! Скільки соціальних та політичних баталій може викликати якась там середня школа))) Хлопці, ваші виступи для "чорного дзеркала" на "Інтері" підходять, ніж до обговорення звичайної школи на звичайному форумі. По-перше, хочу сказати, також знідна з озвученою раніше думкою, що через стілки років згадувати старе глупо. Особисто я можу пояснити це лише тим, що хтось хоче просто "звести рахунки" зі старим керівництвом та таким чином нібито "поновити справедливість". Але товарищі прокиньтеся! Справедливість вже поновлена! Зараз шкільна репутація ніякого значення для подальшої долі студента немає. Вступ до вищих закладів здійснюється на основі ЗНО (Единого незалежного державного екзамену). Так що вони там у своїй школі у особистих справах можуть хоч козла з рогами малювати - це нікому не цікаво. А якщо раптом ще є дурні які купляють оцінки, то їхній негативний бал на ЗНО лише підтвердить недостовірніть їх шкільних регаліїв. Мало того, при певних умовах ще й "наведе тінь" на той заклад, який ці досягнення "намалював". Так що схаменіться і закінчуйте це безпредметне обговорення - жити треба теперішнім часом, а не якимись десятилітніми скандалами.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0